Garantie & Klachten

Garantie

Al onze kussens worden met de groots mogelijke zorg samengesteld. Wij gebruiken enkel de beste materialen, zodat u als klant er zo lang mogelijk plezier van kan hebben. 

 

 

Wegens de uitmuntende kwaliteit van onze kussens, geven wij op de gehele collectie een garantie van 5 jaar! 

 

Klachten

We doen er alles aan om de best mogelijke service te bieden. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Hopelijk kunnen we jou snel helpen om het weer goed te maken. Om je klacht te melden, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Het best kun je de klacht sturen via de e-mail naar info@justpillows.be of via het contactformullier. 

Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk en stuur indien mogelijk ook wat foto's mee.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons z.s.m. doch binnen 5 werkdagen bericht over de afhandeling. 

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.